صفر تا صد فروش در ترب

آیه تابه‌حال به افزایش فروش محصولات خود فکر کرده‌اید؟ آیا از پرداخت هزینه برای تبلیغات بدون بازدهی خسته شده‌اید؟ سایت ترب برای بسیاری از کسب‌وکارها امکانی را فراهم کرده است که می‌توانید با پرداخت هزینه مناسبی، محصولات خود را در اختیار هزاران نفر از مخاطبان و بازدیدکنندگان قرار دهید. ترب فرصت فوق‌العاده‌ای را برای سازمان، فروشگاه یا سایت اینترنتی شما فراهم می‌کند تا بتوانید در یک بستر قابل اعتماد، محصولات خود را نمایش دهید. سوالی که پیش می‌آید این است که چطور می‌توانیم محصولات خود را در ترب نمایش دهیم؟

نحوه کار ترب

سایت ترب یک سایت جامع از صدها فروشگاه آنلاین و یک موتور جست‌وجوی محصول است که هر فروشگاه در آن به‌طور جداگانه یک پنل کاربری دارد. وقتی که در ترب ثبت‌نام می‌کنید و فرایند پرداخت تعرفه را طی می‌کنید، نام فروشگاه شما در کنار سایر سایت‌های فروش آنلاین به کاربران نمایش داده می‌شود. باید بدانید که محصولات شما به‌طور خودکار و با کمک ربات‌ها، به ترب متصل می‌شود. اگر یک کاربر محصولی را جست‌وجو کند که در سایت شما موجود باشد، فروشگاه شما نیز در لیست فروشگاه‌ها ذکر می‌شود.

رقابت اصلی در ترب بر سر قیمت و موجود بودن کالاها است. اگر قیمت شما از سایت‌‌های دیگر پایین‌تر باشد، احتمال این بیشتر می‌شود که نام سایت شما بالاتر از بقیه قرار بگیرد. در این صورت کاربران بیشتری محصولات شما را مشاهده می‌کنند و به سایت شما مراجعه می‌کنند. در واقع همکاری با سایت ترب باعث می‌شود تا بتوانید علاوه‌بر معرفی خود به کاربران، ترافیک بیشتری نیز برای سایت خود دریافت کنید. فرایند دریافت ترافیک به این صورت است که مشتری وارد سایت ترب شود و محصول مورد نظر را سرچ می‌کند. اگر سایت شما را ببیند و روی آن کلیک کند، در این صورت به‌ازای هر کلیک هزینه‌ای از حساب شما کسر می‌شود.

مزایای ثبت فروشگاه در ترب

مزایای ثبت فروشگاه در ترب

اگر می‌خواهید فروش خود را بیشتر کنید، بدون شک سایت ترب یکی از بهترین راه‌‌ها برای دریافت ترافیک و کلیک بیشتر است. 

  • سایت ترب ترافیک بالایی دارد و حجم کلیک بالایی را در طول روز دریافت می‌کند. به همین دلیل احتمال نمایش محصولات شما برای مشتریان بسیار بالا است.
  • درصد بالایی از افرادی که وارد سایت ترب می‌شوند، قصد خرید محصولی را دارند و در اصل خریدار واقعی محسوب می‌شوند. به همین دلیل احتمال دریافت کلیک و ترافیک از سایت ترب بسیار بالا است. 
  • ترب با نمایش فروشگاه‌ها بر اساس قیمت و امکان امتیازدهی مشتریان، به بهتر دیده‌شدن کسب‌وکارهای کوچک بسیار کمک می‌کند. به همین دلیل اگر یک سایت فروشگاهی دارید، بهتر است این پلتفرم را از دست ندهید. 
  • فرایند خرید و فروش محصولات به‌طور مستقیم و بدن واسطه در سایت خود شما انجام می‌شود. به همین دلیل ترب از شما هزینه‌ای بابت پورسانت فروش یا تعرفه همکاری دریافت نمی‌کند.‌ تنها هزینه‌ای که پرداخت می‌:نید، تعرفه کلیک است.
  • بین فروشگاه‌ها هیچ تفاوتی وجود ندارد و تنها امتیاز کاربران، کیفیت خدمات و قیمت محصولات شما باعث افزایش محبوبیت و فروش شما خواهد شد.

نحوه ثبت نام در سایت ترب

برای اینکه بتوانید محصولات خود را در سایت ترب به فروش برسانید، ابتدا باید یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه حساب کاربری بسازید، ابتدا شرایط همکاری، سوالات متداول و تعرفه خدمات در سایت ترب را با دقت مطالعه کنید. آگاهی از این موارد دید جامع و واضحی به شما می‌دهد و باعث می‌شود فرایند ثبت نام را راحت‌تر طی کنید. دقت کنید که برای اینکه بتوانید در ترب ثبت نام کنید، فقط کافی است یک فروشگاه آنلاین با اینماد (نماد اعتماد الکترونیکی) داشته باشید. 

۱. در گام اول وارد سایت ترب شوید و در منوی پایین در قسمت سمت چپ، روی «ثبت‌نام فروشگاه‌ها» کلیک کنید.

ثبت فروشگاه در ترب

۲. بعد از اینکه وارد پنل ترب شدید در نوار فهرست بالا سوالات، شرایط همکاری، تعرفه خدمات و وبلاگ فروشندگان را مشاهده می‌کنید که در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

۳. اگر نظر شما برای همکاری با ترب قطعی بود می‌توانید روی «ثبت فروشگاه» کلیک کنید و فرایند ثبت‌نام را آغاز کنید.

ثبت نام فروشگاه در ترب

۴. در این مرحله باید مشخصات فردی خود یا اپراتور یا رابط مورد نظر را به همراه اطلاعات کامل فروشگاه و آدرس سایت خود وارد کنید. آدرس درست سایت، شماره تلفن همراه برای تایید هویت و نام فرد رابط ضروری هستند. همچنین باید تعداد تخمینی محصولات را نیز مشخص کنید.

ثبت اطلاعات در فروشگاه

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که سایت ترب خدمات خود را فقط به فروشگاه‌هایی ارائه می‌دهد که سایت اینترنتی فعال داشته باشند. اگر کسب‌وکار شما سایت اینترنتی ندارد، می‌توانید با کمک تیم مرکز سایت، یک سایت فروشگاهی با کیفیت بالا داشته باشید. همچنین می‌توانید علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی، در زمینه سئو، تبلیغات، محتوا و پشتیبانی سایت روی تیم ما حساب کنید.

دقت داشته باشید که برای تایید فروشگاه در ترب سایت شما حتما باید دارای نماد الکترونیک باشد. اگر سایت شما تازه راه‌اندازی شده است یا فروشگاه تازه‌کاری هستید که هنوز برای سایت خود اینماد دریافت نکرده‌اید، تیم بستی وب می‌تواند در کمترین زمان برای شما نماد اعتماد الکترونیک را دریافت کند تا شما نیازی به هیچ اقدامی نداشته باشید. دریافت اینماد به‌راحتی و با سرعت بالا برای شما انجام می‌شود.

تکمیل و ثبت نام نهایی در ترب

بعد از اینکه مشخصات رابط و فروشگاه خود را وارد کردید، حدود ۴۸ ساعت زمان لازم است تا ترب هویت شما و فروشگاه شما را تایید کند. پیام تایید فروشگاه از طریق پیامک به اطلاع شما می‌رسد. پس از آن می‌توانید ثبت نام خود را ادامه دهید.

۱. در گام اول وقتی که فروشگاه شما تایید صلاحیت شد، وارد پنل فروشگاه خود می‌شوید. این پنل چهار گزینه دارد که شامل «فروشگاه»، «ادغام»، «پشتیبانی» و «حساب من» است.شما در بخش فروشگاه می‌توانید لوگوی فروشگاه خود را بارگذاری و مشخصات را تکمیل کنید. در قسمت «توضیحات فروشگاه» می‌توانید متن کوتاهی درباره فروشگاه، محصولات و خدمات خود بنویسید.

توضیحات فروشگاه در ترب

۲. پس از اینکه مشخصات را به‌طور کامل ثبت کردید، باید در بخش «مشخصات فاکتور رسمی» نحوه تعامل و حساب مالی خود با ترب را مشخص کنید. این ویژگی برای کسب‌وکارهای بزرگ بسیار مناسب است.

۳. در این قدم باید نوع فروشگاه خود را از بین حقیقی، حقوقی و فروشگاه کوچک مشخص کنید. اگر نیاز به فاکتور رسمی دارید، باید گزینه حقوقی را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید اطلاعات شما به دارایی داده نشود، می‌توانید گزینه فروشگاه کوچک را انتخاب کنید. گزینه حقیقی نیز برای افرادی است که تمایل دارند به‌طور رسمی با ترب همکاری کنند.

پنل کاربری در ترب

۴. در این مرحله باید پنل حساب ترب خود را شارژ کنید تا بتوانید از خدمات آن استفاده کنید. از کادر افزایش موجودی، مبلغی مورد نظر را برای شارژ حساب خود انتخاب کنید.

۵. بعد از اینکه مبلغ را انتخاب و تایید کردید، به درگاه پرداخت ترب منتقل می‌شودی که باید این مبلغ را با اطلاعات حساب بانکی خود پر کنید.

افزایش اعتبار در ترب

۶. پس از پرداخت، میزان موجودی شما در پنل نمایش داده می‌شود. حالا برای اینکه ربات مخصوص سایت شما ساخته شود باید یک لینک از بین محصولات موجود، یک لینک از بین محصولات ناموجود و یک لینک از محصولات دارای تخفیف را در کادرهای مخصوص وارد کنید.

اتصال محصولات به ترب

۷. برای اینکه محصولات شما به سایت ترب متصل شود، حدود یک هفته زمان لازم است. پس از آن محصولات شما در سایت ترب نمایش داده می‌شود و فرایند دریافت ورودی از سایت ترب آغاز می‌شود.

برای فروش بهتر در ترب چه کارهایی انجام دهیم؟

برای اینکه ترافیک بیشتر و کلیک بیشتری از ترب دریافت کنید بهتر است چند نکته را رعایت کنید:

  • سعی کنید تا حد امکان قیمت را رقابتی نگه دارید. زیرا بسیاری از کاربران محصولات را بر اساس قیمت مرتب می‌کنند. اگر محصول شما دارای قیمت پایین‌تری نسبت به رقبا باشد، در نتایج بالاتر مشاهده می‌شود و امکان کلیک روی آن بسیار افزایش پیدا می‌کند.
  • بهتر است اطلاعات فروشگاه، لوگو، اینماد و شرایط فروش در ترب ثبت کنید تا مشتریان راحت‌تر به فروشگاه شما اطمینان پیدا کنند.
  • بهتر است برای محصولات خود توضیحات و عنوان کاملی بنویسید تا هم ربات ترب راحت‌تر محصول شما را به سایت متصل کند و هم مشتریان راحت‌تر محصول را بشناسند.
  • سعی کنید به‌طور مرتب سفارش‌ها و نحوه خرید را پیگیری کنید و تا جایی که می‌توانید تجربه خوبی را برای مشتری رقم بزنید. در این صورت امکان دریافت امتیاز بالا از مشتریان بیشتر می‌شود و این مزیت برای جلب اطمینان و رتبه سایت شما بسیار عالی خواهد بود.
  • سعی کنید با پشتیبانی طولانی‌مدت، تخفیف، گارانتی، هدیه‌های ویژه، امکان پرداخت در محل، ارسال رایگان، ارسال سریع، امکان مرجوع کردن کالا، ضمانت اصالت و مواردی از این قبیل، فروشگاه خود را نسبت به رقبای خود جذاب‌تر کنید.

سخن پایانی

تبلیغات درست و اصولی یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش فروش و بازدید در فروشگاه‌های آنلاین است. اگر صاحب کسب‌وکار اینترنتی هستید باید همواره برای افزایش کیفیت خدمات و محصولات خود تلاش کنید. همچنین بهتر است برای افزایش ترافیک سایت خود از تیم‌های حرفه‌ای کمک بگیرید. ترب یکی از پلتفرم‌های جامع برای نمایش دادن انواع محصولات است. شما می‌توانید با فعالیت درست در سایت ترب به بهترین شکل از افزایش حجم بازدید در سایت خود بهره‌مند شوید. 

اگر می‌خواهید در سایت ترب فعالیت کنید، می‌توانید تمام فرایند آن را به تیم بستی وب بسپارید. ما با کمک یک تیم جوان و حرفه‌ای انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ و پشتیبانی سایت را برای شما فراهم می‌کنیم. همچنین می‌توانید تمام مراحل اتصال فروشگاه به سایت ترب شامل ثبت‌نام، اتصال محصولات، شارژ اکانت، مدیریت، کنترل و نظارت بر حساب کاربری فروشگاه خود را با خیال راحت به ما بسپارید تا بتوانید از افزایش ورودی خود لذت ببرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

call