شرایط همکاری با ایمالز چیست؟

اگر بتوانید بودجه خود را در جای درستی خرج کنید، همیشه در مسیر سودآوری خواهید بود. این روزها در بین فروشگاه‌ها در زمینه‌های مختلف رقابت شدیدی وجود دارد . برنده این رقابت کسی است که مخاطب خود را بشناسد و تلاش کند تا برند خود را به او معرفی کند. ایمالز یکی از قوی‌ترین پلتفرم‌هایی است که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید فروشگاه خود را به جمعیت وسیعی از مخاطبان در سراسر کشور معرفی کنید. این سایت یک موتور جستجو برای انواع کالا است که فروشگاه‌های مختلف می‌توانند با آن همکاری کنند و از مزایای آن بهره ببرند. در این مطلب قصد داریم تا شرایط همکاری با ایمالز را به‌طور کامل شرح دهیم.

همکاری با ایمالز چه مزایایی دارد؟

اگر می‌خواهید با ایمالز همکاری کنید باید بدانید که این همکاری برای کسب‌وکار شما مزایای بسیاری به همراه دارد. شما می‌توانید با کمک این پلتفرم با ده‌ها فروشگاه دیگر در زمینه کاری خود رقابت کنید. اگر مشتری محصولی را سرچ کند که در فروشگاه شما موجود باشد، نام فروشگاه شما در بین لیست فروشندگان مشاهده می‌شود. این مزیت باعث می‌شود که امکان کلیک‌کردن و دریافت ترافیک از ایمالز به میزان زیادی افزایش پیدا کند. همچنین باید بدانید که اگر مشتری روی نام فروشگاه شما کلیک کند، به‌طور مستقیم به فروشگاه شما متصل می‌شود و می‌تواند خرید خود را از سایت شما انجام دهد.

اگر شما فروشگاه تازه‌کاری هستید و می‌خواهید بیشتر شناخته شوید، یکی از بهترین راه‌ها اتصال فروشگاه به ایمالز است. شما می‌توانید با مزیت‌های رقابتی متنوع و قیمت‌‌های عالی، رقابت را به سود خود جلو ببرید. همچنین می‌توانید امکاناتی مانند ارسال رایگان، کد تخفیف، ارسال سریع، ضمانت بازگشت، پرداخت در محل، پشتیبانی طولانی‌مدت و مواردی مانند این‌ها را برای محصولات خود قرار دهید تا مشتری ترغیب به کلیک‌کردن روی فروشگاه شما شود. ایمالز هیچ سود جداگانه‌ای از فروش شما را دریافت نمی‌کند بلکه تنها تعرفه کلیک از شما دریافت می‌شود. 

همکاری با ایمالز چه شرایطی دارد؟

همکاری با ایمالز چه شرایطی دارد؟

باید یک وب سایت فعال داشته باشید

اولین قدم برای اینکه بتوانید با ایمالز همکاری داشته باشید این است که یک وب‌سایت داشته باشید. اگر هنوز این قدم را برنداشته‌اید، راه اندازی سایت فروشگاهی خود را با خیال راحت به بستی وب بسپارید. سایت فروشگاهی به شما کمک می‌کند که تمام محصولات خود را با مشخصات کامل، شرایط خرید، گارانتی و قوانین فروشگاه در سایت خود بارگذاری کنید. با وجود یک وب‌سایت بهینه و درست می‌توانید به‌راحتی با مشتریان خود در ارتباط باشید و پشتیبانی را راحت‌تر انجام دهید.

برای وب‌سایت خود اینماد دریافت کنید 

وقتی که سایت خود را راه‌اندازی کردید، قدم بعدی این است که نماد اعتماد الکترونیک را برای آن دریافت کنید. این نماد اثبات می‌کند که فروشگاه شما معتبر است و شما می‌توانید خرید و فروش آنلاین را به صورت امن و معتبر انجام دهید. نحوه دریافت اینماد دشواری زیادی ندارد اما اگر مایل نیستید که این کار را خودتان انجام دهید، تیم بستی وب این کار را برای شما انجام می‌دهد.

باید پنل کاربری بسازید

ایمالز از همان ابتدای همکاری از شما می‌خواهد که یک حساب کاربری با مشخصات فروشگاه خود و نیز مشخصات نماینده فروشگاه در سایت ایمالز ثبت کنید. این کار باعث می‌شود که ایمالز فروشگاه شما را به رسمیت بشناسد و شما را در لیست جستجوها، به مشتریان نشان دهد. ثبت نام در ایمالز هزینه‌ای ندارد و می‌توانید آن را به‌راحتی انجام دهید.

مشخصات خود را با دقت وارد کنید

یکی از قوانینی که ایمالز برای همکاری با فروشگاه‌ها قرار داده این است که باید همه فروشگاه‌ها اطلاعات خود را به‌طور دقیق و بدون اشتباه وارد کنند. این اطلاعات شامل مشخصات فروشگاه، مشخصات نماینده، ایمیل و شماره تماس ضروری هستند. اگر مغایرتی در اطلاعات شما یا فروشگاه وجود داشته باشد، ایمالز می‌تواند حساب کاربری شما را برای همکاری تایید نکند. 

به نوع محصولات خود دقت کنید

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای همکاری با ایمالز باید به آن توجه کنید این است که محصولات شما باید در چارچوب قوانین باشد، محصولات قاچاق، دخانیات و مواد مخدر اجازه ثبت در ایمالز را ندارند. همچنین باید بدانید که تمام محصولاتی که در ایمالز وجود دارد باید دارای شناسه کالا باشند.

باید توافقنامه را امضا کنید

همکاری با ایمالز چه شرایطی دارد-۲

یکی از شرایط همکاری با ایمالز این است که توافقنامه مخصوص همکاری با فروشگاه‌ها را امضا کنید. برای این همکاری دو نوع توافقنامه وجود دارد. یکی توافقنامه آنلاین که هنگام ثبت فروشگاه آن را امضا می‌کنید. یکی اینکه اگر کاربر یا سایتی خاص باشد، ایمالز برای آن توافقنامه جداگانه‌ای تدوین می‌کند که برای ادامه همکاری باید امضا شود.

در این توافقنامه‌‌ها تعهدات کاربر و ایماز به‌طور کامل بیان شده است که شما باید قبل از پذیرفتن، آن‌ها را با دقت بخوانید.

باید ثبت نظر کاربران را بپذیرید

وقتی که شما شرایط همکاری با ایمالز را می‌پذیرید، در واقع قبول می‌کنید که کاربران عادی نظرات خود را درباره فروشگاه شما ثبت کنند. این امکان حتی اگر همکاری خود را با ایمالز به پایان برسانید، هنوز وجود خواهد داشت. همچنین فروشگاه نمی‌تواند حذف یا ویرایش نظری را از ایمالز درخواست کند.

غیر قانونی رفتار نکنید

ایمالز قوانین سختی برای مقابله با رفتارهای غیرقانونی و مغایر با قوانین کشور دارد. بنابراین باید حواستان را کاملا جمع کنید. شما نباید از روش‌های mirroring ، framing یا روش‌‌های دیگر، نسخه‌ای از خدمات ایمالز را روی سرور دیگری ارائه کنید. همچنین نباید در نرم‌افزار ایمالز یا روش ارائه خدمات آن اخلال یا تغییری ایجاد کنید. شما نباید مطالعه یا هرگونه داده‌کاوی را روی سامانه ایمالز اجرا کنید. همچنین مجاز به اجرای اسکریپت یا نرم‌افزار برای ایندکس‌گذاری نیستید. هرگونه فعالیتی برای دسترسی غیر مجاز و سایر فعالیت‌هایی که در دسته جرایم رایانه‌ای قرار می‌گیرند، از سوی ایمالز پیگیری قضایی می‌شوند و کاربر باید علاوه بر تحمل مجازات قانونی، خسارات وارد شده را جبران کند.

سخن پایانی

همان‌طور که بیان شد ایمالز یکی از پلتفرم‌های پربازدید و پرطرفدار است که می‌توانید محصولات خود را در آن به نمایش بگذارید. این پلتفرم یک فرصت عالی برای کسب‌وکارها و برندهای تازه‌کار است و امکان بیشتر دیده‌شدن را برای شما فراهم می‌کند. فراموش نکنید که همکاری با ایمالز دارای شرایطی است که بهتر است قبل از شروع همکاری از آن‌ها اطلاع داشته باشید. در این مطلب سعی کردیم شرایط همکاری با ایمالز را به‌طور کامل در اختیار شما قرار دهیم. آیا شما تجربه همکاری را ایمالز را داشته‌اید؟ به نظر شما این پلتفرم چه مزایای دیگری دارد؟ نظرات و تجربه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

call