چرا سایت خود را در ایمالز ثبت کنیم؟ | مزایای ثبت سایت در ایمالز

آیا از صرف هزینه‌های تبلیغات بدون بازدهی خسته شده‌اید؟ بدون شک دنیای اینترنت و فضای دیجیتال نحوه کسب درآمد و تبلیغات را برای کسب‌وکارها متحول کرد. تا قبل از گسترده شدن اینترنت، شما با روش‌های محدودی می‌توانستید کسب‌وکار خود را به دیگران معرفی کنید و جذب مشتری داشته باشید. اینترنت فضای فوق‌العاده‌ای را برای تبلیغات و فروش آنلاین در اختیار کسب‌وکارها و برندها قرار داد. با کمک ابزارهایی که برای شما فراهم شده است، می‌توانید دایره مخاطبان و مشتریان خود را بسیار وسیع‌تر کنید. یکی از پلتفرم‌های محبوب برای افزایش بازدید و فروش، سایت ایمالز است که در این راه به شما کمک زیادی می‌کند. شاید بپرسید که چرا باید سایت خود را در ایمالز ثبت کنم. اینجا هستیم تا به این پرسش به‌طور کامل پاسخ دهیم و مزایای ثبت سایت در ایمالز را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

ایمالز چگونه کار می‌کند؟

ایمالز چگونه کار می‌کند؟

ایمالز یک پلتفرم گسترده و یک موتور جستجو برای محصولات مختلف است. هر فروشگاه می‌تواند با ثبت‌نام در سایت ایمالز، محصولات خود را در این سایت به نمایش بگذارد. صدها فروشگاه توانسته‌اند هزاران محصول را در دسته‌بندی‌های مختلف نمایش دهند. نحوه کار ایمالز به این شکل است که شما باید با طی‌کردن مراحلی می‌توانید ثبت فروشگاه در ایمالز را انجام دهید. پس از تایید فروشگاه، می‌توانید محصولات خود را به ایمالز متصل کنید تا ربات‌های ایمالز آن‌ها را به مشتریان نشان دهند.

با خرید تعرفه‌های ایمالز، اگر مشتری اسم محصولی را جستجو کند و شما آن را در فروشگاه خود داشته باشید، اسم فروشگاه شما نیز در لیست فروشگاه‌ها به افراد نشان داده می‌شود. اگر مشتری روی لینک شما کلیک کند، بلافاصله وارد صفحه محصول وب‌سایت شما خواهد شد. در این صورت از تعرفه اشتراک شما بابت هر کلیک مبلغی کسر می‌شود. 

ثبت فروشگاه در ایمالز چه مزایایی دارد؟

ثبت فروشگاه در ایمالز چه مزایایی دارد؟

۱. کسب‌وکار خود را به همه معرفی کنید

 ثبت فروشگاه در ایمالز باعث می‌شود که شما با مبلغ کمی بتوانید فروشگاه خود را به طیف وسیعی از افراد معرفی کنید تا با برند شما آشنا شوند.

۲. احتمال دیده‌شدن محصولات و برند خود را افزایش دهید

یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت فروشگاه در ایمالز این است که روزانه هزاران نفر وارد سایت ایمالز می‌شوند و محصولات مورد نظر خود را جستجو می‌کنند. در نتیجه احتمال دیده‌شدن وب‌سایت و محصولات شما افزایش پیدا می‌کند.

۳. با قیمت‌گذاری مناسب در صدر باشید

اگر محصولات سایت خود را همیشه موجود نگه دارید و قیمت رقابتی مناسبی برای آن‌ها انتخاب کنید، فروشگاه شما در لیست ترتیب قیمت، در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد.

۴. با قیمت رقابتی برنده بازی شوید

معمولا مشتریان ایمالز محصولات را از فروشگاهی با قیمت کمتر خریداری می‌کنند. در این صورت اگر محصول شما قیمت مناسبی داشته باشد، شانس افزایش ترافیک برای وب‌سایت شما بسیار بالا می‌رود.

۵. در هزینه تبلیغات خود صرفه‌جویی کنید

نیازی نیست که بابت عضویت در ایمالز هزینه تبلیغات جداگانه‌ای پرداخت کنید. بلکه هزینه شما همان مبلغ تعرفه به‌ازای هر کلیک است که از شما دریافت می‌شود.

۶. کسب‌وکار کوچک و نوپای خود را به همه معرفی کنید

ایمالز فرصت برابری را برای همه فروشگاه‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند برند و محصولات خود را نمایش دهند. به همین دلیل ثبت نام در ایمالز فرصت فوق‌العاده‌ای برای کسب‌وکارهای تازه‌کار و کوچک به دست می‌آید.

۷. هر محصولی که می‌خواهید به نمایش بگذارید

فرقی نمی‌کند که شما فروشنده پوشاک هستید، کالای دیجیتال می‌فروشید یا لوازم خانگی دارید. در هر صورت می‌توانید فروشگاه خود را در ایمالز ثبت کنید تا مشتریان از هر سن، قشر و سلیقه‌ای به فروشگاه شما سر بزنند.

۸. بدون پرداخت پورسانت بفروشید

اگر کسی از سایت ایمالز به وب‌سایت شما راه پیدا کند، اگر محصول را خریداری کند، شما نیازی به پرداخت سود یا پورسانت به ایمالز نخواهید داشت. بنابراین داشتن یا نداشتن فروش در مبلغ تعرفه شما تاثیری نخواهد داشت.

۹. کار را به ربات‌ها بسپارید

لازم نیست به‌طور دستی و تک‌به‌تک محصولات خود را به سایت ایمالز وصل کنید. بلکه ربات‌های ایمالز در مدت‌زمان کمی محصولات استاندارد شما را به‌طور خودکار به سایت متصل می‌کنند.

۱۰. از پشتیبانی آنلاین بهره‌مند شوید

اگر مشکلی در اتصال به محصولات یا نحوه مشاهده گزارش‌ها داشته باشید، می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید تا شما را راهنمایی کنند. 

۱۱. فقط با اینماد فروش خود را چندبرابر کنید

تفاوتی ندارد که شما در سایت خودتان چند محصول دارید یا چقدر سابقه فروش اینترنتی دارید. کافی است دریافت اینماد را انجام داده باشید تا به راحتی بتوانید فروشگاه خود را در ایمالز ثبت کنید. 

۱۲. وضعیت را به‌راحتی کنترل و نظارت کنید

ثبت فروشگاه در ایمالز و کار کردن با پنل کاربری خود اصلا دشوار نیست و شما به‌راحتی می‌توانید با گزینه‌های مختلف و گزارش‌های متنوع آن کار کنید.

۱۳. با مبلغ دلخواه خود شروع کنید

به هر میزان که حساب کاربری خود را شارژ کنید می‌توانید کلیک دریافت کنید. بنابراین محدودیتی برای شارژ حساب خود نخواهید داشت. همچنین می‌توانید با مبالغ کمتر شروع کنید تا وضعیت را بررسی کنید.

۱۴. جایگاه عالی ایمالز برگ برنده شماست

اگر افراد محصولی را در گوگل جستجو کنند، سایت ایمالز بین چهار نتیجه اول خواهد بود. بنابراین احتمال دریافت کلیک بسیار بالا است و این یک فرصت عالی برای افزایش ترافیک وب‌سایت‌های گمنام و تازه‌کار است. 

سخن پایانی

مزیت ثبت فروشگاه در ایمالز

در رقابت شدیدی که این‌روزها بین کسب‌وکارهای آنلاین وجود دارد، یک لحظه غفلت می‌تواند شما را از دور رقابت حذف کند. به همین دلیل باید به‌روز بمانید و به‌طور مدام سیستم‌های کسب درآمد و افزایش فروش را شناسایی و بررسی کنید. مزایای ثبت سایت در ایمالز به شما کمک می‌کنند تا خود را برای رقابت حرفه‌ای آماده کنید. اگر می‌خواهید خیالتان از مدیریت سایت خود راحت باشد می‌توانید کار را به یک تیم متخصص بسپارید. بستی وب آماده است تا در زمینه بازاریابی دیجیتال به شما کمک کند تا به بهترین شکل سایت خود را بهبود دهید و مشتریان بیشتری جذب کنید. فقط کافی است که از طریق راه‌های ارتباطی با مشاوران ما تماس بگیرید. یادتان باشد که سرعت تغییر فضای دیجیتال بسیار بالا است. پس تا دیر نشده کسب‌وکار خود را حرفه‌ای‌تر پیش ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

call